.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بانک مرکزی شرکت متخلف را لو داد +عکس
مدیرکل اداره پرداخت‌های بانک مرکزی در پاسخ به این سؤال که آیا این بانک باز هم به همکاری با شرکتی که اطلاعات مشتریان بانکی از آن درز کرده ادامه می دهد، گفت: با اتفاقی که پیش آمده با این شرکت قطع همکاری می‌شود.

به گزارش مشرق، حکیمی مدیرکل اداره پرداخت‌های بانک مرکزی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون هیچ‌گونه امکان سوءاستفاده اینترنتی وجود ندارد، گفت: از این به بعد قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها برای شرکت‌های خدماتی بسیار دقیق‌تر و ریزتر بررسی می‌شود و ما ناچاریم سختی بیشتری داشته باشیم زیرا مردم استقبال مناسبی از کارت‌های بانکی کرده‌اند.

حکیمی ادامه داد: اعطای مجوز به ارائه دهندگان خدمات الکترونیکی تحت کنترل است تمام اقدامات شرکت فناوری انیاک نیز کنترل می‌شود.


وی در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت باز هم به فعالیت خود با بانک مرکزی ادامه می‌دهد، گفت: با توجه به اتفاق پیش آمده بانک مرکزی با این شرکت قطع همکاری خواهد کرد و اقدامات این شرکت به طورکلی تحت کنترل بانک مرکزی قرار خواهد گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 فروردين 1391
میره یک شرکت دیگه ثبت میکنه با نام کسی دیگه . مدیر کل اداره پرداخت باید اول دستور قطع همکاری و سپس استفا دهد . این کمترین خواسته مردم است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.